Slapp? Nae tycker jag inte! ;)

Idag har jag verkligen inte gjort någonting!
och då menar jag inget =)
Rätt trist om man tänker efter..
Men himla skönt me!
Slippa alla måsten för ett tag.
För det brukar det ju finnas en hel del av :/

Men imorn tänkte jag iaf göra lite.
ska nog ta och städa lite, mysa med Lill Uffe & antagligen träffa Tezzelitezz =)
Va ju inte direkt häromdagen man träffades!
Så det blir trevligt de!

Apropå annat!
Jag gjorde ett riktigt bra köp häromdagen =)
Enligt mig alltså haha

grejen är ju den att jag har ju blivit helt såld på korsord!
JAG!
Helt sjukt ju!
Men herregud så kul det är!!
Jag blir som helt besatt.
Har gjort ca säkert 30 tidningar på en månad haha

Så grannen gav mig ett tips.
Att det fanns en stor tjock bok med korsord på Bokia =)
ÄLSKA!
Så jag åkte in till stan för att ta mig en titt.
Öch jomenvisst fanns de en sådan! JIPPI!

Hur många sidor somhelst och olika kryss.
ENDAST 256 st hahaha

Så nu har jag ju att göra ett tag =)
Så det va mitt köp!

Helt ointressant kanske, men jag e lycklig! =)

Nu ska jag nog ta mitt korsord och LillUffe och krypa ner i sängen =)
Det är kärlek på hög nivå!

Så goood night! 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Amanda

namen de va ju ett super bra köp..och krypa ner med uffe ä ju inget fel =) glad jag är att han fick bo hos er och ha de bra =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback